اجاره دستگاه اکسیژن ساز و تجهیزات پزشکی

 چرا یک دستگاه اکسیژن ساز اجاره می کنیم؟ تغلیظ کننده های اکسیژن، حمایت پزشکی حیاتی را برای بیماران اکسیژن درمانی فراهم می کند. تصمیم خرید متمرکز کننده برای بسیاری از بیماران اکسیژن تصمیمی دشوار است. Vitality Medical دستگاه های اکسیژن ساز خانگی و همچنین دستگاه های اکسیژن ساز قابل حمل را می فروشد و اجاره می کند. شما همچنین می توانید اجاره دهید. برای اجاره دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل، می توانید از  مدل های اکسیژن ساز قابل حمل  یا  دوز پالس انتخاب کنید  . متمرکز کننده های قابل حمل بر روی چرخ دستی یا مدل های حمل سبک نیز موجود است. این دستگاه های اکسیژن برای اجاره به صورت هفته به هفته در دسترس هستند. چندین دلیل خوب برای اجاره دستگاه اکسیژن سازمشاهده و اجاره کنید از تجهیزات پزشکی توانی نو به جای خرید وجود دارد  . در زیر سه دلیل اصلی برای در نظر گرفتن یک اجاره اکسیژنس از .



اجاره برای امتحان کردن

اجاره یک متمرکز کننده اکسیژن به بیمار امکان می دهد تا قبل از خرید یک متمرکز کننده خاص آن را امتحان کند. آزمایش یک متمرکز کننده اجاره ای تحت شرایط خاصی که در زمان مالکیت برای آن استفاده می شود به شما کمک می کند ارزش آن را برای خرید ارزیابی کنید. آن را در طول فعالیت هایی که از آنها لذت می برید تست کنید، آن را در حین استراحت تست کنید و البته در هنگام خواب تست کنید تا ببینید آیا با نیازهای شما سازگار است یا خیر. برای بسیاری، یک متمرکز کننده اکسیژن تصمیم خرید بلند مدت است. انتخاب غلیظ کننده اکسیژن مناسب برای خرید را می توان با اجاره یک دستگاه برای آزمایش قابلیت های آن برای رفع نیازهای خاص و سبک زندگی شما آسان تر کرد.


اجاره برای بازیابی کوتاه مدت

اجاره کنسانتره اکسیژن در صورتی منطقی است که شما فقط برای چند هفته به آن نیاز داشته باشید تا پس از جراحی یا جراحت بهبودی پیدا کنید. اگرچه تعداد زیادی شرکت های عرضه کننده پزشکی محلی وجود دارند که کنسانتره های اکسیژن اجاره ای را ارائه می دهند، بسیاری از بیماران اکسیژن متوجه می شوند که هزینه بالای اجاره بسیار زیاد است. پیدا کردن یک مرکز اجاره آنلاین ممکن است مقرون به صرفه تر باشد، به خصوص اگر شرکت بیمه درمانی شما هزینه های اجاره را پوشش ندهد


اجاره برای سفر

بسیاری از بیماران اکسیژن در حال حاضر یک دستگاه اکسیژن ساز خانگی دارند و فقط برای سفر به یک دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل نیاز دارند. اجاره یک متمرکز کننده قابل حمل برای یک سفر تعطیلات یا سفر کاری ممکن است برای برخی که تنها چند هفته در سال از متمرکز کننده استفاده می کنند مقرون به صرفه تر باشد. Vitality Medical در حال حاضر هر دو دستگاه اکسیژن جریان مداوم و پالس دوز را اجاره می کند.



اکسیژن ساز های اکسیژن قابل حمل مورد تایید FAA

وزارت حمل و نقل تصریح می کند که "شرکت های هوایی که خدمات مسافری را انجام می دهند باید به افراد دارای معلولیت اجازه دهند تا از یک متمرکز کننده اکسیژن قابل حمل (POC) مورد تایید FAA در همه پروازها (در هواپیماهایی که در اصل برای داشتن حداکثر ظرفیت مسافر بیش از 19 صندلی طراحی شده اند" استفاده کند . (بخش 382.133، " عدم تبعیض بر اساس معلولیت در سفر هوایی"، از 13 مه 2009. به طور کلی، خطوط هوایی باید بیماران اکسیژن درمانی را در زمانی که بیماران تجهیزات اکسیژن مناسب برای سفر داشته باشند، در خود جای دهند. علاوه بر این، FAA می خواهد که شما 150٪ عمر باتری را در طول پرواز خود داشته باشید. A 6 یک ساعت پرواز حداقل به 9 ساعت عمر باتری نیاز دارد. برای بسیاری از متمرکز کننده ها، این امر مستلزم همراه داشتن باتری های مکمل برای سفر است. FAA 21 دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل را برای سفر با خطوط هوایی تأیید کرده است. Vitality Medical در حال حاضر همه این متمرکز کننده ها را به جز یکی می فروشد. هفت دستگاه اکسیژن ساز در لیست تایید شده را می توان از Vitality Medical اجاره کرد. لیست 7 POC تایید شده که می توانید اجاره کنید به همراه پیوندهایی به نتایج آزمایش دولتی در زیر ارائه شده است.

در زیر نمودار مقایسه دقیقی وجود دارد که سه متمرکز کننده اجاره ای برتر را نشان می دهد که نیازهای خاصی مانند عملکرد، قابلیت حمل یا مدت زمان باتری را برآورده می کند. غلیظ کننده های اکسیژن را با هم مقایسه کنید تا مشخص کنید کدام غلیظ کننده برای شما بهترین است.

برنامه اجاره ویتالیتی مدیکال برای کمک به افرادی طراحی شده است که در طولانی مدت نیازی به غلیظ کننده اکسیژن ندارند. برای خرید یک دستگاه اکسیژن ساز، به صفحه اکسیژن ساز قابل حمل یا اکسیژن ساز خانگی ما مراجعه کنید .

نظرات